Aftonsol!!♥♥

Tjaa!! Det är Jou här som bloggar!!!
Idag har jag varit och ridigt på Stall Aftonsol som jag rider på varje måndag. Jag tänkte ta med kameran så att ja kunna fota lite, men bateriet tog slut igår och jag glömmde att ladda den.. Men jag tar med kameran en annan dag.:) Idag red jag som vanligt en av minna två favvo hästar, Safira. Nick är min andra favvo häst! Vi gjorde inget speciellt idag.. Joo!! Vi var bara två st idag som red:P lyx!! resten var sjuka!! Hehe
Jo, förresten. Popz var me idag och kollade på när ja red.

Imorrn så ska typ alla tjejer i 8:an gå till nån Disa (elr va nu hon än hette), och så ska vi göra nått icke negativa tänkande sak..:S Vet int vfr vi ska dit, men vi slipper iaf ena finska timmen!!!

Öm, på fredag är de friluftsdag i skolan. Jag har valt fotovandring, så då kommer det säkert bilder sen därifrån!!:)

Just nu gör ja inge speciellt, förutom att ja är med Popz! Jaa.. Nu ska ja väll sociala mig lite me Popz!!!

Puss å kram Jou ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det är ingen som heter disa

2010-09-13 @ 19:37:09
Postat av: Julia

Nej men de e nån förkortning på någe långt företag elr nått sånt.. Bryr mig faktist int så mkt..:P

2010-09-13 @ 19:43:16
URL: http://popzandjou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0