1 av 2 saker gjorda..

Tjaa det e Jou här nu!
Jag har städat rummet, men ja har int gjort läxorna än.. Men det är bara matte, 2 elr 3 uppgifter. Så det är lungt:)

Jag måst fara till stan snart! Min gitarr har just nu bara 4 strängar, så ja måst köpa nya, och så måst ja ha nån att stämma den. För det är int världens vackraste melodi som kommer från den just nu.. Heh:P

Men ja ska gå å göra matte läxen.. Nej vänta! Vet ni va ja kom på!! Ja har ingen matte läxa. Resten av uppgifterna som ja int hade gjort (som var en uppgift), så måste man ha miniräknare till, och då sku int vi behöva göra dom (tror jag:P)..
Matte är tråkigt.


Vår jätte roliga mattebok. *HOST*



Puss å kram Jou♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0