An Café♥♥♥

Tja, Jou här!!
Jag känner mig duktig, för ja vakna den tiden ja sku vakna idag.:P
Idag så ska jag till stan med Tilda. Jag måst fara och köpa gitarr strängar.. Och godis!!:P


Rubriken: An Café♥♥♥
Och med de menar jag att An Café är mitt favvo band!! Det är ett japanskt band. Det är int så många från icke Japan som gillar dom, men ni som int har hört dom, gå in och lyssna på dom på you tube! En låt som jag rekomenderar är Maple Gunman.
Asså dom är jätte bra!! Fast dom har typ splittras..

Men lite bilder på dom:



Miku♥



Miku, Bou, Teruki och Kanon♥



Bou♥



Miku♥



Kanon♥



Teruki♥



Bou♥



Miku♥



Bou, Teruki, Miku och Kanon♥



Miku♥



Kanon♥



Teruki♥



Dom är jätte gulliga, och bara så att ni vet så är alla killar. Bou ser ut som en tjej men han är en kille.:P

Men ja måst gå nu hejs!!








Puss å kram Jou♥ 






Kommentarer
Postat av: cecce

Naaw, vad sööta dom e! <3 jag gillar Miku mest! :D

2010-09-17 @ 20:34:09
URL: http://sweetcecce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0