Chattar, igen

Chaa! Popz här!!

Juliaa säger:

 

okejj?!

 

tog du bort honom ?

Jag&Jag säger:

nä?

Juliaa säger:

 

men det står att han inte e med mera

Jag&Jag säger:

men han hoppa väll ut

Juliaa säger:

 

mm

 

:/

 

' bbomanlainen har lagts till i konversationen.

 

- Simon har lagts till i konversationen.

 

Crinnuz har lagts till i konversationen.

 

Anton har lagts till i konversationen.

 

julia har lagts till i konversationen.

 

Benjamin har lagts till i konversationen.

 

1D4 har lagts till i konversationen.

 

*JOAR* har lagts till i konversationen.

 

Iggeeee har lagts till i konversationen.

 

amanda har lagts till i konversationen.

 

aina , ~ justinbieber :* har lagts till i konversationen.

 

Andreas har lagts till i konversationen.

 

cesa. har lagts till i konversationen.

 

' idaapålssonn ' | Slowly I Die, Beg For It! har lagts till i konversationen.

 

´ Frans har lagts till i konversationen.

 

. Lonn har lagts till i konversationen.

 

Jag&Jag säger:

nnu e massor inne

Juliaa säger:

 

hehe

*JOAR* säger:

aa

Jag&Jag säger:

BJUD IN!

1D4 säger:huh

 

amanda har lämnat konversationen.

 

1D4 säger:xD

 

cesa. säger:

 

kul.

1D4 säger:hej

' bbomanlainen säger:röppel

Jag&Jag säger:

HAHA!!

Crinnuz säger:

 

wtf

*JOAR* säger:

heeeeeeeeeeeeeeeeeej

' idaapålssonn ' | Slowly I Die, Beg For It! säger:

 

amen vafan -.-

1D4 säger:TJEENA

Juliaa säger:

 

hej

Anton säger:

fanny ?

´ Frans säger:

HAVERIII!

 

´ Frans har lämnat konversationen.

 

Det gick inte att bjuda in kontakten Prinsesse<33 eftersom den här konversationen har maximalt antal deltagare.

 

Det gick inte att bjuda in kontakten Sara eftersom den här konversationen har maximalt antal deltagare.

 

Det gick inte att bjuda in kontakten Schteeekar'N eftersom den här konversationen har maximalt antal deltagare.

 

Det gick inte att bjuda in kontakten Sebastian xD eftersom den här konversationen har maximalt antal deltagare.

 

Det gick inte att bjuda in kontakten Whoo is it??? eftersom den här konversationen har maximalt antal deltagare.

 

Det gick inte att bjuda in kontakten

كورفي/korfi eftersom den här konversationen har maximalt antal deltagare.

k

иσ fυ¢кєυρ fєαя säger:

 

иσ fυ¢кєυρ fєαя säger:иσ fυ¢кєυρ fєαя säger:иσ fυ¢кєυρ fєαя säger:иσ fυ¢кєυρ fєαя säger:

-.-''''''''''''''

1D4 säger:-.O i see u

sissel, stack ju för länge sen -.-

ojj bort med ---> ,

3L1N ÖHL1N säger:

-.-

´ michiie

det man brukar göra framför en dator

Therese säger:

 

1D4 säger:haha, sj så har man tråk satans räka, lever, usch D:

3L1N ÖHL1N säger:

öhh ??

 

-

♠ ©ⓤⓩ ©ⓡⓐⓘⓖ ♠ har lämnat konversationen.

 

1D4 säger:man skall icke äta lever ]: de e inte bra. eller så e de det, men inte enligt mj

va satan pratar ja om, aja men brb

 

Jag&Jag säger:

SISSEL!!! E DU DÄR???

3L1N ÖHL1N säger:

jaa

skojaa

´ michiie

good to know

siss :3

1D4 säger:vad gör alla?

 

 

Jag&Jag säger:

bloggar

 

' idaapålssonn ' | Slowly I Die, Beg For It! har lämnat konversationen.

 

Therese säger:

bdb fb chattarxD

1D4 säger:<-- denhär smylisen tkr ja om

Ok

 

´ michiie

→ ∂ inte alls meningslöst

1D4 säger:djhgweftygwueifoew

de e arabiska*

>:

Therese {övar matte-prov..-.-} säger:

jasså

*JOAR* säger:

hmmm....

Jag&Jag säger:

vem e åke??

´ michiie

ahapp vad är detta för meningslöskonversation då ? c:

 

Crinnuz har lämnat konversationen.

 

' idaapålssonn ' | Slowly I Die, Beg For It! säger:

Nylle har lagts till i konversationen.

 

Mr J:Jens har lagts till i konversationen.

 

Juliaa har lämnat konversationen.

 

Benjamin säger:?

Anton säger:

nej de räcker

 

cesa. har lämnat konversationen.

 

' bbomanlainen har lämnat konversationen.

 

Anton säger:

hejdå

 

Anton har lämnat konversationen.

 

Benjamin har lämnat konversationen.

 

Crinnuz säger:

 

dissade

Miss Aabyskov... säger:

Hej hej

 

Miss Aabyskov... har lämnat konversationen.

 

1D4 säger:asså va e meningen me dehär? xD haha, är dudär fannyy?

. Lonn säger:

...

Iggeeee säger:

 

va fan håller ni på med , jaävla röpplare

Jag&Jag säger:

heeej!

1D4 säger:haha

men hallåå, va hardu för dejj?

Jag&Jag säger:

ja asså hade lite trisst bara

1D4 säger: 

 

Nylle har lämnat konversationen.

 

1D4 säger:Ok.......

*JOAR* säger:

e detta någge rekård försök eller

Iggeeee säger:

 

,,, oj oj skaffa ett liv...

Crinnuz säger:

 

haha

Jag&Jag säger:

men käften igge!!

1D4 säger:man kan ju undra, juste, dehär e lajbans

>.>

*höstis*

o

Crinnuz säger:

 

lol

Iggeeee säger:

 

haha bjud inte in mig i värsta p-12 gruppen o slut med det där röpplande

1D4 säger:men, vad i >.> satans lever, röppel?

 

- Simon har lämnat konversationen.

 

Crinnuz säger:

 

1D4 säger:hahah

Jag&Jag säger:

va heter du i efternamn ida??

1D4 säger:HAHAH, vem e lady eger?

jansen

 

Iggeeee har lämnat konversationen.

 

1D4 säger:>:, INTE jansson som alla säger -.-

Jag&Jag säger:

lady eger e andreas söderström

 

[email protected] har lagts till i konversationen. Handskrift fungerar bara med användare i din kontaktlista.

 

1D4 säger:ahaa

. Lonn säger:

Hej siss!

1D4 säger: 

Crinnuz säger:

 

åke säger:

 

....

1D4 säger:shoo bre?...

 

[email protected] har lagts till i den här konversationen. Handskrift stöds inte längre eftersom inte alla deltagare kan visa handskrivna meddelanden. Handskrivna meddelanden skickas som text.

 

[email protected] har lagts till i konversationen.

 

[email protected] har lagts till i konversationen.

 

[email protected] har lagts till i konversationen.

 

[email protected] har lagts till i konversationen.

 

åke säger:

 

vikken ida?

1D4 säger:/len?

haha jag

wtf

 

Jag&Jag säger:

i.l+i.j=

3L1N ÖHL1N säger:

va ?

åke säger:

 

vilken idaida?

 

[email protected] har lämnat konversationen.

 

[email protected] har lämnat konversationen.

 

[email protected] har lagts till i konversationen.

 

-

♠ ©ⓤⓩ ©ⓡⓐⓘⓖ ♠ säger:

?

' idaapålssonn ' | Slowly I Die, Beg For It! säger:

 

eliiiin!

åke säger:

 

lolol

 

[email protected] har lämnat konversationen.

 

' idaapålssonn ' | Slowly I Die, Beg For It! säger:

 

HAHAHAH, the australian guy! xD

 

[email protected] har lagts till i konversationen.

 

-

♠ ©ⓤⓩ ©ⓡⓐⓘⓖ ♠ säger:

haha

1D4 säger:vilka e alla?

' idaapålssonn ' | Slowly I Die, Beg For It! säger:

 

hey

1D4 säger:hey

-.O

' idaapålssonn ' | Slowly I Die, Beg For It! säger:

 

jag e jaaag

1D4 säger:xD

ok

åke säger:

 

pusshej

1D4 säger:samma här

 

åke har lämnat konversationen.

 

1D4 säger:ciao

.

Crinnuz säger:

 

lol

' idaapålssonn ' | Slowly I Die, Beg For It! säger:

 

cuz?

 

. Lonn har lämnat konversationen.

 

julia har lämnat konversationen.

 

Crinnuz säger:

 

nej puss o knull hejs

´ michiie

 

LoekN har lagts till i konversationen.

 

Miss Aabyskov... har lagts till i konversationen.

 

cesa. säger:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0