Chattar!!

Popz här!! Nu sitter jag och chattar med min kompis från Esbo (tror jag?)

Casmira säger:fannny!

<3 gumman hur mmår du

Jag&Jag säger:

 

heej!!! <3

 

 

ja mår bra!!dd?

Casmira säger:jag mår oxo bra

 

Jag&Jag säger:

 

bra!!!

 

<3

Casmira säger:<3

vad har du gjotrt på åland`?

Jag&Jag säger:

 

inget

 

va ha du gjort i finland då??

Casmira säger:haha ålnad e finland

vari hos harry ,-9

 

Jag&Jag säger:

 

o vem e harry då??

Casmira säger:stolka alla killar från tian i tian

en super Juvli männska:9

vi har int någå ennu hooppas de blir

Jag&Jag säger:

 

jahaja!! okii!! hoppasd

 

*hoppas!!

Casmira säger:men de ser ut så men

Jag&Jag säger:

 

haha!! bra""

 

*bra!

Casmira säger:hur går de me dina killar?

Jag&Jag säger:

 

bara bra!! ^^)

Casmira säger:berätta !

Jag&Jag säger:

 

men de e en i brändö som ja gillar o han ska på obn o då ska vi typ träffas!! <3

Casmira säger:<31

glad för din skull!

Jag&Jag säger:

 

tack! ja e de för din skull oxo!!

Casmira säger:tack sötnos

Jag&Jag säger:

 

gulliz

Casmira säger:fan min telefone död .. o öö harry kankse int kan ringa mj

Jag&Jag säger:

 

haha!! okej! stackarbn!! ):

 

*stackarn!

Casmira säger: 

jag veet fösöker söka en annan telefon

Jag&Jag säger:

 

;D

 

haha!!

Casmira säger: 

Jag&Jag säger:

 

lawwar u!!

Casmira säger:lawwar?

Jag&Jag säger:

 

love=law=lawwar=älskar

Casmira säger:aah nää

Jag&Jag säger:

 

hehe!! <3

Casmira säger:du gör de men hata min telefon .. d

Jag&Jag säger:

 

haha!! joe!

Casmira säger:

:D


Lite av vårt fina samtal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0