Spenat!

Jou här!
Om ni undrar vfr jag skrev spenat som rubrik så had ja inget att skriva ist, som jag kom på. Sen så åt jag faktsit spenat smörja idag i skolan! Det var skit äckligt! Jag och Tilda (Mathilda), utmana varann i att äta spenat. Asså ''om du äter spenat så gör jag det också''.:P Det var som sagt jätte äckligt och det såg ut som grön spya..



Visst ser det gott ut! Mums!! *HOST*

Idag på gympan så var det bara jag och Tilda som var dom ända tjejerna som var ute och spelade fotboll, när det spö regnade!! Dom andra tjejerna var antagligen sjuka, ''sjuka'', ont nån stans, inga kläder med, elr ''inga kläder med''.. Ojoj.. Men de var kul:)



Måst gå och äta.. Chaao:)




Puss å kram Jou♥







Kommentarer
Postat av: cecce

HÖRRÖ!! JAG VAR FAKTISKT SJUK! :(:( (elr jag har varit...):P



och guuud, vad good spenaten var!! not

2010-09-15 @ 17:36:40
URL: http://sweetcecce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0