The sweet devils, och W8

Hej, Jou här!
The sweet devils är ett tjejband jag är med i. Det är jag, Cecce, Tilda, Ida och Sam:

  1. Sam- Trummor
  2. Tilda- gitarr
  3. Ida- sång och synth
  4. Cecce- Bas
  5. Jag- sång och gitarr
Vi har uppträtt  en gång, med publik, och för hoppnings vis, så ska det bli en gång till 2011:), men ja vet int säkert, fast ja tror det. Asså vi har ju int uppträtt för miljoner människor, utan det var på en sak i vår förra skola.. Men det var kul:) Jo, om ni vet nån som vill ha ett band att uppträda nånstans, så kanske vi sku kunna ställa upp..

Sen är jag med i ett annat band! I W8. Det är ett band på tre personer:

  1. Wille- trummis
  2. Sam- basist
  3. Jag- gitarrist och sångare
Vi har int uppträtt nånnstans ännu, men vänta bara!!!:)



Sång:P



Bas:P



Gitarr:P



Synth:P


Trummor:P


Men måst gå!! Hejs!




Puss å kram Jou♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0